زمستان
بسیار دلم میخواهد که بنویسم اما بقول دکتر کلمات دم بدستم نمیدهند
امروز پنجم دیماه است و تا کنون از نزولات آسمانی خبری نیست که نیست هوا معتدل و خوب هنوز یک قطره باران نداشته ایم آبیاری با کمال جدیت و سختگیری انجام میشود هول و هراس خاصی در دل کشاورزان است ولی این دل گواهی میدهد خداوند نگاههای امیدوارانه بهترین بندگانش را بی پاسخ نخواهد گذاشت عقیده دارم تا این انسانهای ساده و بی غل و غش در روستا هستند ما هم در کنار انها مشمول لطف خدا هستیم ولی افسوس یکی یکی میروند از کار افتاده میشوند و ناتوان و همراهشان خیلی چیزها برباد میرود زمینهای زراعی رفته رفته لم یزرع میشوند الگوی خاصی برای این بحران تعریف نشده ادارات ذیربط در انفعالی مرگبار نظاره گر هستند بی تدبیری در تمامی سطوح موج میزند تو گویی بشریت بدوران پارینه سنگی سقوط میکند دولت دست در جیب مردم گاهی گردویی از جیبشان برداشته بدستشان میدهد