باغ
باغ همیشه برایم اموزنده بوده است مدرسه ای با یک شاگرد و هزاران استاد از خاک و اب و برگ و ساقه و رشد و جوانه و میوه و بالاخص گل
ولی درسهای دیگری هم این مدرسه دارد از جمله اینکه میبینی درخت هرچه دارد بالاخره بزمین میافتد اول میوه اش و بعد برگش
ولی هر کدام با سرنوشتی و داستانی خاص
میوه با رسیدن و کمال
وبرگ با زردی وزوال
راستی چقدر اموزنده است
+ نوشته شده در سه شنبه پنجم دی ۱۳۹۱ ساعت 21:10 توسط عباس
|