باغ همیشه برایم اموزنده بوده است مدرسه ای با یک شاگرد و هزاران استاد از خاک و اب و برگ و ساقه و رشد و جوانه و میوه و بالاخص گل

ولی درسهای دیگری هم این مدرسه دارد از جمله اینکه میبینی درخت هرچه دارد بالاخره بزمین میافتد اول میوه اش و بعد برگش

ولی هر کدام با سرنوشتی و داستانی خاص

میوه با رسیدن و کمال

وبرگ با زردی وزوال

راستی چقدر اموزنده است